Telefon
Telegram
WhatsApp
İnstagram
Ücretsiz Demo Ve Sunum Yapıyormusunuz?
Elbette yapıyoruz. Bunun için tek yapmanız gereken, sistemimiz üzerinden bilgileriniz ile birlikte demo ve sunum talebi iletmenizdir.
On-Premise ürün nedir?
On-Premise ürünler, işletmelere ait tesislerdeki fiziksel altyapılar üzerinden çalışan, merkezî yönetilen ürün ve sistemlerdir. On-Premise ürünlerin kullanılabilmesi için mevcut bir IT altyapısının, veri merkezinin, sunucu sisteminin olması veya duruma göre güncellenmesi ya da yenilenmesi gerekir.
Bulut servisleri nedir?
Bulut portföyündeki servisler, işletmelerde donanım ve yazılım kurulmasını gerektirmez. Bulut tabanlı servisler internet üzerinden ve şirket dışındaki büyük veri merkezleri ve sanal sunucular aracılığıyla çalışır. İnternet tarayıcıları üzerinden ve mobil uygulamalar aracılığıyla bu servislere her an, her yerden erişim mümkündür.
ERP programı nedir?
Bir işletmenin ölçeği ne olursa olsun, çalışanların farklı görev ve sorumlulukları vardır. Bu görevlerden herhangi birinin, herhangi bir nedenle aksaması durumunda işletmenin tamamını olumsuz etkileyecek sonuçlar ortaya çıkabilir. ERP programı olarak da bilinen Kurumsal Kaynak Planlama tüm çalışanların ve tüm görevlerin merkezî bir noktadan ve otomatize edilmiş şekilde yönetilmesini sağlar. Bu sayede işletmedeki tüm kaynaklar ve süreçler etkili şekilde kontrol edilir, insan kaynaklı hatalar ortadan kalkar, zaman ve maliyet tasarrufu elde edilir.
ERP programı seçerken nelere dikkat edilmelidir?
ERP programı seçimi, işletmelerin geleceğini şekillendirecek kritik bir karardır. Öncelikle işletmenin ihtiyaçlarını ve geliştirilmesi gereken alanları doğru şekilde belirlemek ve buna göre tercih yapmak gerekir. Mevcut ihtiyaçları karşılamanın yanı sıra, gelecekte oluşabilecek ihtiyaçları da karşılayabilecek esneklikte, modüler bir ERP programının seçilmesi önemlidir. Uygulamanın devamlılığı, destek garantisi, yerel koşullara uygunluk, güncel mevzuata uyum gibi özellikler sunan ve lokal pazarı iyi tanıyan bir markanın tercih edilmesi, ERP'den maksimum verim alınmasını sağlayacaktır.
Hangi işletmeler ERP programı kullanabilir?
Mikro işletmelerden büyük ölçekli işletmelere kadar her ölçekten firma ERP programı ile iş süreçlerini iyileştirip verimlilik artışı sağlayabilir. Logo ERP portföyünde, farklı ihtiyaçlara göre tasarlanmış farklı çözümler bulunmaktadır.
CRM programı ile satış süreçleri nasıl geliştiriliyor?
Logo CRM programı; randevu, görüşme, teklif, satış, iş süreçleri ve satış sonrası süreçlerini düzenlemeye olanak tanıyor. Teklif hazırlama, müşteri ziyareti yönetimi, zaman yönetimi gibi özelliklere de sahip. Mobil cihazlarla uyumlu çalışması sayesinde stok durumuna göre anında sipariş alınabiliyor. Logo CRM programı satış fırsatlarını, proje ve ihale takiplerini tüm geçmiş süreçleriyle birlikte tek ekrandan takip etmeyi sağlıyor. Potansiyel müşteriler hakkında tutulan bilgiler yeni satış imkanları oluşturabilecek teklifler hazırlamayı kolaylaştırıyor.
LEM (Logo Enterprise Membership) Nedir?
LEM; güncel Logo ürün kullanıcılarının, yeni geliştirilen ve ayrı modül olarak satılmayan özelliklerden ve değişikliklerden 1 yıl boyunca bedelsiz olarak yararlanmalarını sağlayan bir abonelik sistemidir. Günümüz dünyasında yazılım, teknoloji ve buna bağlı iş süreçleri sürekli gelişmektedir. Şirketler için uzun vadede yazılımın getirisinin yüksek olması ancak sürekli olarak yazılımın güncellenmesi ve yeni özelliklerin eklenmesi ile sağlanabilmektedir. Bu durum da, şirketlerin günümüzün finansal ve yönetimsel standartlarını yakalayabilmeleri için güncel iş ve süreç modelleri ile donatılmış desteğe duydukları ihtiyacı artırmaktadır. Logo olarak kullanıcılarımızdan gelen bu ihtiyaçları karşılamak için karşılıklı ve uzun süreli güven esasına dayanan LEM (Logo Enterprise Membership)’ı kullanıcılarımıza sunuyoruz. Kullanılan yazılımdan en üst düzeyde fayda elde edilebilmesi için; geniş bir geliştirme, destek ve danışman ekibi ile çalışıyoruz. LEM sayesinde, kullanılan ürünlerin en güncel sürümlerine, bu kapsamda eklenen yeni özelliklere ve performans iyileştirmelerine sahip olunabilir; satın almak istenen kullanıcı, çalışan, firma artırımları ve modüller için özel fiyatlardan faydalanılabilir.
Potansiyel ve mevcut müşteri tabanları CRM programı ile nasıl takip ediliyor?
Müşteri ile ilgili tüm veriler, yazışmalar, telefon kayıtları, faturalar ve şikayetler Logo CRM programı üzerinde toplanıyor. Bilgilerin müşterinin ihtiyacına uygun olarak sınıflandırılması satış ve pazarlama personeline zaman kazandırıyor. Logo CRM programı, Logo’nun ERP Çözümleri ile entegre çalışması sayesinde anlık takibe olanak tanıyor.  
Telefon Destek Hattı hizmetinizin kapsamı nedir?
Telefon Destek Hattı hizmetimiz, müşterilerimize telefon ve uzaktan yanıtlanabilecek konularda sunduğumuz desteği kapsıyor. Bununla birlikte, gerekli durumlarda müşterimizin ilettiği konuyla ilgili kullanım ve destek dokümanlarının gönderimini de Telefon Destek Hattı Hizmeti üzerinden sağlıyoruz. Bu doğrultuda, kullandığınız Logo ürünü hakkında soru, görüş ve önerilerinizi Telefonla Destek Hattı veya Logo Portal üzerinden Logo Destek ekiplerimize iletebilir ve talebinizi, ilettiğiniz andan sonuçlanana kadar tüm aşamaları ve detaylarıyla Logo Portal üzerinden takip edebilirsiniz.
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM programı) nedir?
Küçük, orta ya da büyük ölçekli tüm firmaların başvurabileceği Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM programı); potansiyel müşteriye ulaşarak yeni müşteriler kazanılmasını ve mevcut müşteri kitlesini elde tutmayı amaçlar. Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM programı) ile işletmenizde verimlilik ve etkinliği sağlayabilir, müşterinin ihtiyaçlarını anlayabilir ve bu doğrultuda bir satış stratejisi oluşturarak ürünler geliştirebilirsiniz.
Depo yönetimi nedir, ne kazandırır?
Depo Yönetimi, bir işletmenin tüm değer zincirindeki en kritik öğelerden biridir. Üretim, satış ekipleri, satış noktaları ve depo arasındaki süreçlerin entegrasyonu ve bütünleşik yönetimi sayesinde hizmet kalitesi ve dolayısıyla müşteri memnuniyeti artar. Aynı zamanda tüm depo süreçleri tek noktadan yönetilip takip edilebildiği ve otomasyon sayesinde insan kaynaklı hatalar en aza indirildiği için maliyetler düşer, verimlilik artar.  
Depo yönetimini kimler kullanabilir?
Hangi ölçekte olursa olsun, depo süreçleri bulunan tüm işletmeler Depo Yönetimi Sisteminden yararlanabilir.  
Depo yönetimi sistemini seçerken nelere dikkat edilmelidir?
Depo Yönetimi Sistemi seçiminde, sadece stok tutma ya da sevkiyat aşamalarını değil, depo süreçlerinin tamamını kapsayan bir çözümün tercih edilmesi büyük önem taşır. Böylece müşteriye kadar ulaşan sürecin tamamında otomasyon ve kontrol sağlanır. İşletmedeki farklı sistemlerle entegre çalışabilen, el terminallerini sisteme dahil eden, saha satış ekiplerinin kullanımına açık ve ihtiyaca göre zenginleştirilebilen sistemleri tercih etmek gerekir.  
HIZLI TEKLİF AL
Vereceğimiz tüm hizmetleri
en ufak ayrıntısına kadar belirtiyoruz.
Standart çözümlerle yetinmeyiz, kolaycılığa kaçmayız. Her marka ve ürün için derinlemesine araştırma ve özgün analizler yaparız. Müşteriye özgü, kişiye özel çözümler sunarız, çünkü biliyoruz ki her hikaye farklıdır.

Projeye mi ihtiyacınız var ?
Bize ulaşın.